Thursday, January 29, 2009

Ülla ülla

Ma ei ole üle aasta siia kirjtuanud. Jube häbi on, ausalt ka. Ma teen kohe kiirkokkuvõtte oma elust. Töötan siiani Kadrina lasteaias Sipsik, omandan Tartu Ülikoolis koolieelse lasteasutuse õpetaja erialal magistrikraadi, tantsin Tarvanpääs (te ei taha teada), remondin korterit, mis ei taha kuidagi valmis saada, aga ütleme nii, et asjad liiguvad. See on laias laastus enamus, mis minu elus toimub üht teist on veel, aga arvan, et need tegemised ei ole midagi, mida blogis avaldada. Kuna olen hetkel tööl, siis rohkem ei kirjuta.

Kõik, kes seda lugenud on võiks teada anda, sest ma olen küllaltki veendunud, et ma olen ainukeseks jäänud.

Olge terved, näeme jälle!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Juhuu, su blogi on vähemalt minu google.readeris :P

8:03 AM  
Blogger Kaidi said...

näed siis, jõudsingi ära oodata. ei kaotanud lootust ja sattusin siia kõigest kaks päeva su kirjutise avaldamist. aga tead kui võõrastav samas, aasta aega oli siin ju coca-colast juttu ja nüüd järsku...
:)

7:09 AM  

Post a Comment

<< Home