Monday, December 25, 2006

Tervist kaugelt maalt

Tervist, alustuseks pean mainima, et siin klaviatuuril ei ole tappidega tahti, seega peate ilma aru saama. Ma pole kull pikka aega kirjutanud siia, kuid leian, et nyyd on see 6ige aeg kuna hetkel viibin sellises kohas nagu Gran Canaria. See on Kanaari saarte suuruselt teine saar jaab veidi alla Tenerifele, mis on siis k6ige suurem saar. Elanikke saarel pidavat olema 700000 seega upris palju, ise ma neid yle lugenud ei ole. Olen olnud siin juba 20. detsembri 6htust saadik, kui saabusin lennukiga. Mis ma siis siin nainud ja teinud olen. No esiteks lennukiga lendamine polegi vaga hull, kui valja arvata, et teinekord turbulentsis kergelt justkui langeks, nagu kukusmeetrikese ja siis sa tead, et ennem 11887 meetrit midagi vastu ei tule, aga muidu OK (lennuki sook oli fantast). Siia joudes oli siin 17 kraadi sooja ning k6ik lennujaama tootajad on Alonso nagu. Muide eile kaisin kohalikus baaris Ferrari muts peas ja pooled kelnerid tulid mind norima, et miks ma Alonso fann pole ja ainult hullud on Ferrari fannid uldse. Paris Ferrarit nagin ka! Aga jah. Sooja on siin keskmiselt paevas 22 - 30 kraadi olenevalt kui tuule kaes olla ja olgem ausad siin on siiski talv. Vesi on samuti ypris kylm, kuid tana kaisin ara ka ookeanis ujumas, metsikult soolane vesi, nagu vedel soletti k6rsik ilma k6rsiku osata. 22 - 24 detsmber s6itsime rendibussiga ringi vaatasime loodust. Siin on iga paari kildi jarel loodus muutunud nagu polekski sama saar. Ma arvasin, et siin on yks suur magi ehk vana vulkaan ja siis sile maa, aga siin on hullupoora magesid ning autoteed on umbes 600 kuni 1000 meetri k6rgusel. Eile káisime k6ige korgema tipu juures paris tippu ei paasenud sinna said ainult magironijad. Aga oli korge ja oi kui raske jala paaseda sinna. Yllataval kombel ei olnud yhegi penskari laipa tee peal, alla tuli neid palju, yldse on siin penskareid palju. Veel yks huvitav asi, seal mae otsas oli mega vaade, kaugele, nii et mere ja taeva vahel ei olnud enam selget piiri ning mae otsast tulid pimedad alla oma kaks kolm. Ma ei tahaks kyll ebaviisakas olla ega midagi taolist, kuid mida neil seal náha oli?Tána káisime rannas pleesitamas. Homme on aquapark. Eile kaisime veel ka Palmitos Pargis voi eestikeeli Palmide orus, see oli magede vahel orus justkui dzungel, kus siis puurides olid linnud, loomad, lilled ja liblikad. Kotkaste show oli, kus linde lasti orgu vabalt lendama ja jahtima ning siis lendasid tagasi. Montana kotkas pani kusjuures ajama, ei tahtnud tagasi tulla, oma 10 minti hiljem otsustas tagasi tulla, ju siis láks k6ht tyhjaks. Rahvas on siis vága sobralik teretavad ning teevad sinu eest koik ára náiteks bensiinijaamas on oma teenindaja juhuks kui auto tuleb. Juht ei pea isegi autost váljuma ootab seal kuni tangitud, maksab ja láheb. Kusjuures siin on kyte megaodav. Liiter 95 E on siin 0,695 eurot ehk siis umbes 10 krooni, s6ltub ka kohtast. Siin turistide kuurortites on kallim ja magede vahel odavam. Yhesonaga on koik lahe ja tore ja SOE, mis peamine ja ei tahaks koju sopa kátte soitagi, aga ka seal on háid asju ja inimesi ootamas. Ma praeguseks lopetan, kui tagasi koju j6uan, pyyan teha veidi pikema kokkuv6tte.
Tánan lugemast, felice navidad ning head vana aasta l6ppu.

1 Comments:

Blogger Tuuli said...

Yllataval kombel ei olnud yhegi penskari laipa tee peal, alla tuli neid palju----Kas keegi neid laipasid seal ära ka käis korjamas ikka? ;p
Igastahes megasuperhüperlahe, et jälle kirjutasid siia. Ma juba igatsesin su juttu!