Friday, February 10, 2006

Run Forrest, Run!

Te võite nüüd aru saada, et ma vaatasin just Forrest Gumpi! Jah, uskuge või mitte, aga esimest korda! Lihtsalt kunagi mind ei huvitanud sellised filmid, aga nüüd olen vaatama hakanud natuke, selliseid kurvemaid filme või siis tõsisemaid. Hea film oli, ma ütleks, üks mu lemmikuid nüüd. Sai nalja ja oli kurb samas ja ilus, väga hea ühesõnaga. Elvisega koht oli eriti hea! Tegelt olid paljud asjad veel, aga ma sellest ei räägiks. Ilus film ühesõnaga.
Tegelt olen ma haige ja Aet palus, et ma voodis oleks, aga ma ei saa, mul on seal ebamugav, eile vähkresin pea kaks tundi ennem, kui magama jäin ja proovisin täna ka, aga ei saanud sellest asja ja vaatasin filmi.
Täna algab siis olümpia, loodame, et tulevad head, umbes sinnakanti kuhu eelmisedki. Muidu ma kulutan 17 päev oma elust mõttetule asjale. Selle asemel, et koolis käia.
Krt halb on olla, jutt ka ei tule välja suurt. Inimesed on öelnud mulle viimasel ajal, et need blogid siin pidid olema minulikud, ma küll väga nii ei arva. Alguses olid jah, kui ma Firmast veel kirjtuasin. Siin ma elan nii vaimuvaeset elu, et mitte kudiagi ei taha need jutud enam lahedad tulla.
Esmaspäeval käisime Maska, Taffi ja Tõnniga õlut joomas. Õhtu algas Ristiisas ja seal tegime paar õlut, see oli rahulik selline. Siis läksime edasi Püssikasse, sest Ristiisa pandi kinni keskkööl. Seal tuli ukse peal misside Laura vastu, kui ma ei eksi. Ma võin eksida, sest mina ja üks teine tüüp ütlesime, et nägime teda, teised nagu ei ütle nii. Taff jõi ennast nii täis, et ei suutnud midagi teha ega olla. Naljakas oli, kui ta üritas miski tüdrukuga jutu peale saada, aga oli nii täis, et jutt jäi suhu kinni, tuli tagasi ja ütles, et ta oli nii täis, et ei suutnud selle tüdrukuga suurt midagi rääkida. Naljakas mees see Taff!
Ega suurt midagi polegi rohkem, paha olla mul, ega tahagi suurt trükkdia siin.
Head aega!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home