Saturday, January 21, 2006

Lompadihops

Tere karjapidajad!
Täna on uus päev ja ma pole paar päeva kirjutanud. Ma olin Tartus, seal mul hetkel arvutit pole ja ei hakanud kalli naisukese arvutit ka rüüstama sellise asjaga. Seega kirjtuan alles nüüd. Ega suurt polnudki. Käisin korra koolis, sain kõvasti tülitseda ja käisin neljapäeval Wildes Kaljumäega napsutamas. Tore õhtu oli. Nüüd olen tagasi, sain eriväikeses auots Tartust tagasi sõita. Kurat nii kitsas oli seal tagaistmel, et mul jalad olid nii kõveras, et veri ei tahtnud enam normaalselt läbi sealt käia ja jalg kipus ära surema, proovi niimoodi kaks tundi olla. Jee lahe! Ja eg amuud suurt polegi olnud. Härra ei saa õhtul tulla, pean Hitleri elust kirjutama, oleks võinud ka neljapäeva õhtul Wildesse tulla, aga no pole hullu, alati ei saa kõike mida vaja. Nii ma elan oma igavat aelu. Tahaks midagi põnevat. Õlut juua ja funni teha midagi, aga kellega, aga kus? Ei tea. Väga ahrva saab seda rõõmu. Ma tean, et head asja ei peagi palju saama, aga see kogus, mida mulle jagatakse on lihtsalt naeruväärne.
Huvitav, kas keegi seda ka kunagi loeb?
Nägemist

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mina ka loen

9:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

hehee, ma ka lugesin, reklaam töötas:p, aga joome viina millalgi kui tartus oleme:D:D

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home