Friday, May 20, 2005

The Sith destroy, we must!

Tervist,

Taas on paar päeva möödunud sellest, kui ma viimati siia midagi kirjutasin, no väike ootamine, pidigi asju magusamaks tegema. Mu vabandus oleks tegelikult see, et olen olnud busy veidi. Millega? No neljapäeval oli mul eksam ja tänu sellele plaanisin ma terve kolmapäev, et hakkan eksamiks õppima, persetki ma seda tegin lõpuks, aga neljapäeva hommikul sai seda siiski tehtud, eksam polnud küll suurem asi, sest õpitud sai ikkagi liiga väha, aga no mis teha, kui LaIsKuS KoNdItEs. Muidugi vähene huvi selle aine vastu on ka kergelt seletatav, eriti neile, kes olid keskkooli ajal minuga ühes vene keele rühmas, see eit on ehtne samasugune rippuvate põskedega mõrd, kes sitaaugu kaudu lapse saanud on.
Pealegi oli neljapäeval Euruvisiuun ju. Paistab, et meie viis piigat ka see aasta ei lähe edukale tiile and wount get loud either. Selle eest meie neli vanille maitselist maitselist tütarlast said oma tahtmise, vähemalt algselt ja on ka laupäeval reas. Minu jaoks on see isegi rõõmsam, kui see, et eestlased edasi oleks saanud! See on see, kui võtad neegriplika kampa lõpuks, ei tasu ma ütlen teile! Rassism on liiga värskelt kuivanud pisar inimkonna põsel! Aga kes mind ikka kuulab! Aet võib olla ja Valve ka viimasel ajal. Kes on Valve? Valve on sureva Firma kummitus, veeratab asju laupeal laiali ja teeb muidu lärmi meil siin. Ta muidu on sõbralik, aga me igaks juhuks ei aja ka teda närvi, kurat seda teab, mis siis juhtuma hakkaks.
By the way Coca-Cola Meltsiveski Konsumis still 9.90, kui kedagi huvitab veel. Vaatasin pudelilt igaks juhuks parim enne ka üle, aega on veel 23. maini selle kiire asjaga, seega, let us not get loud, but let us drink and feel the cool vibes. Mis teha, mul see visiuun ikkagi hinges, eks peamiselt seetõttu, et Ninjad seal lõpuks on ja oma asja ajavad. Tore oleks muidugi, kui nad võidaks, aga tõenäoliselt seda ei juhtu, sest pole ju showd mida näidata, see on ju lauluvõistlus ja ilma showta seal ei võida enam. Kuhu on kadunud vanad head ajad, nagu näiteks aasta 2001, kui laul veel võitis? Eks me ole veel vanakooli esindajad, mis muud. Või pole meil sellist inimest, kes ned tütarlapsed ja neegriplikad sinna wild dance tegema paneks? Ei tea, aga kui me tahame toredaid aegu tagasi, siis tuleb midagi ette võtta. Lihtne let's go and party ei toimi enam. Aga see selleks. Mis siis veel juhtunud on? Ega suurt peale selle midagi, et kool hakkab vaikselt läbi saama, kuigi see kõlab veidralt, alles ta sai ju! Selles mõttes, et keskkool sai just läbi ja nüüd ei saa ju kool läbi, lihtsalt paus kõrghariduse omandamisse. Sellega seoses tuleb meelde, et sain tuutroiks. Veider tegelikult, et sain, sest kursuse läbimisel sain 100-st punktist õnnestus mul koguda 54, aga ju siis pole see nii oluline, vähemalt on mul publik, kes suure tõenäosusega koosneb 100% naisterahvastest, lõpuks saan ma naiste sea populaarne olla tänu sellele, et pean nendega koos viibima pidevalt ja lõpuks olen populaarne ka meeste seas, sest nemad tahavd minuga hängida, kuna tean niipalju naisi Tartus. Nali naljaks J. Lo. perse paljaks!
Ega suurt vist midagi rääkida polegi enam.

Tänan lugemast!

PS! Kui keegi saab laenata väikest kaubabussi transpordiks oleks hea, kui teada annaks. Eriti hea oleks koos juhiga! Aitäh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home