Wednesday, June 29, 2005

Alleaa ja kaske kaske!

Tervist taas üle pika aja, Kuna mu vähesed lugejad on hakanud küsima, et mis on saanud Parveka bloggist, siis siin see taas on. Viimane oli vist 4. juuni, kui ma õigesti vaatasin. No ega midagi suurt pole olnudki, sai kool selleks aastaks läbi. Napilt tehtud, aga siiski thanks to very best friend Kaitz and my love Aet. Siis me kolisem ka Firmast ära, selles mõttes, et koosseis on elu ja terve kõik, aga ei ole enam ühtset elamispinda. Aga mis seal ikka, elu läheb edasi. Tööl käin nüüd, täna konkreetselt oli tööpäeva pikkus 13 h ja see on julm, loodame lähipäevadel lühemat, sest ma ei taha ennast tappa tööga. Arvutit tahaks küll, aga und ja energiat tahaks ka omada selleks, et teha vahel lõbusaid ja meelt lahutavaid asju nagu sõpradega väljas käimine ja Aetiga "hulluamine", ärge mõelge midagi nilbet, sellel on mitu tähendust. Lõikasin juukseid nii lühikeseks nagu pole ma lõiganud sitta kanti kaua aega juba. Tegelt see ongi lõhidalt kõik, sest nii väsinud olen ja uni on ja ma käin veel duš

0 Comments:

Post a Comment

<< Home