Friday, May 27, 2005

Suured vabandused

Midagi on jama! Sest ma viimasel ajal kirjutan siia nii vähe, isegi mu vähesed fännid juba küsivad, et miks pole uut blogi? No siit see tuleb.
Viimati kirjutasin ma nädal aega tagasi ja ma nüüd kiirelt üritan mõelda, mida võimast selle aja jooksul siis ka toimunud on.
Laupäeval jõin ennast täis koos Taunoga, kes kurat teab kuhu kuskil 7 tundi oli ja ise ei tea seda, aga see oli päris pull, kuidas ma isegi Toomemäelt iseseisvalt kodupoolte kõndisin liitrine viinapudel käes, kus oli veel meelemürki sees, aga korki polnud ja selle ühes ühikas lasin aura vee pudelisse valada. Aga lõpp hea kõik hea. Eurovisiooni vaadates sain kaineks veel nii, et poldki kõige hullem. Ega suurt poldki, pühapäeval oli vormeli ja kossu lainel. Seda teen ma ka homme. Ega suurt peale seda toimunud polegi, kui ainult pidin tegema loovust, aga ma ei jõudnud ja Aet tegi minu eest! Ta on ikka nii hea mu vastu! Teisipäeval käisin kossu vaatamas ja Rock kaotas kurat võtaks nagu ka eile ja see on halb ja nüüd ta peab homme võitma, or else.
Ja ongi kogu nädal mul suht, midagi muud toiminud polegi, passin kodus no money and stuff ja pole midagi teha. Tegelikult tahaks midagi vaimule, sest ma tunnen puudust sellest, et Kadrinas sain ikka esineda aeg ajalt, Tartus ei ole mul seda kuskil teha, seltskond on ka teistsugune, kahju, et ikka lavakasse ei saanud, nii tahaks näidelda või esineda või midagi, sest ma tunnen, kuidas mu esinejakülg vaikselt hääbub, sest teda ei toida miski eriti. Vanasti oli lihtne seda teha, aga enam ei ole, ei tunne inimesi Tartus ju. Viimaen hea laks oli Geitrix. Võiks midagi sellist veel olla, oh kui äge oleks.
Ega suurt midagi polegi, püüan hiljemalt homme veel midagi kirjutada, head aega nüüd.

PS! Ullult äge oleks, kui keegi kommenteeriks ka mu bloge! Aitäh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home