Sunday, May 08, 2005

Hommikust vanataat

Hommikust,

Taaskord on kätte jõudnud uus päev ja loodetavasti natuke põnevam kui eilne. Õhtu veeres sellega suht läbi, et midagi teha ei olnud, kuni Aet tuli muidugi. Siis oli mu õhtu sisustatud terve aja, et see oli tore vähemalt, ma ei teadnud üldse, et ta tuleb. Igatahes, ma olin väga õnnelik, et ta tuli. Ainuke jama oli selles, et ta läks ära õhtul, suht pime oli ja ma palusin, et ta helistaks, kui ta koju jõuab ja ta ütles, et on unine ja võib unustada ning ma pakkusin välja, et helistan ise, aga siis, kui ma helistasin, siis ta ei vastanud ja ma hakkasin hullu moodi muretsema, õnneks kesköö paiku võttis ta lõpuks telefoni vastu ja tundus korras olema kõik vist. Igatahes nagu öeldud täna uus päev ja ei tea kohe, mis teha, varsti hakkab vormel, peaks poes käima (Coca-Cola 2L still 9.90). Käingi kohe peale seda. Aajah, muide, täna on emadepäev, peaks emale sõnumi saatma, no ma jah ei ole kodus, ega selle eest veel surma ei saa ma loodan, mis teha vahel peab hariduse ja muude asjade jaoks ohvreid tooma. Ma saadan, ausõna. Hommik on hetkel möödunud suht nii praegu, et Härra Kapist Väljas vaatab Tähelaeva, kus on eesti esindus vändagangster Tanel Padar. Tegelt, ega Padar nii hull ka pole, pealegi samast kandist enam vähem kui mina. Ega muud polegi olnud siiani. Leiutasime veel eile õhtul uue telekapuldi. Meil telekal antenni pole ja selleks, et Kanal 2-te ja TV 3-me vaadata tuleb seda sagedust iga natukese aja tagant näppima ja selleks tuleb omakorda püsti tõusta, aga et seda tegema ei peaks, püsti tõusma, võtsime harjavarre ja siis surgime kaugelt telekat sellega, kas me pole originaalsed? Muud suurt polegi vist. See asi veel, et mu blog koguvad kuulsust juba, sest Kaitz küsis just, et ega ma midagi juurde pole kirjutanud!

Aitäh lugemast! On my way to fame!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home