Monday, January 30, 2006

Vihkan virmalisi

Ma siis kirjutan jälle. Paar päeva pole seda teinud. Olin Tartus ja kuidagi ei jõudnud: õppimine, eksam, pidu, pohkamakas ja tagatipuks no arvuti. Käisi reedel kursaõdedega pidu tegemas ja mu paar blogi tagasi tehtud väide, et neile ei meeldi mu naljad pidas rohkem kui paika. Iga kolmanda minupoolt tehtud repliigi peale kõalsid väljendid fui, issand, jube mees jne. Ei tea, mis neil viga on, miks ei või teha rõvedaid nalju? Mis selles nii jubedat on? Nali ise? Aga rõve on ju lahe ja lahe on hea. Samas ise ei tee nad kunagi nalja, aga minu rõvedad ei kõlba, mõtle ise kogu aeg välja, aga vaata, et oleks tsensuursed, nagu veneajal. Ega suurt ei olegi mdiagi juhtunud. Igavlen kogu aeg. Räägin inimestega ja vingun kogu aeg. Kurat mõned inimesed on kohutavalt pinda hakanud käima ja mõned ei ole ja need on need kõikse paremad.
Kurat, tantsus sain verevalumi parema jala suure varba alla. Raisk kui valus oli. Pidin kogu aeg kõndima nii, et hoidsin jalga parema külje peal, et varvas maha ei puutuks ning tänu sellele, väänasin jala ära, seega olin üks suur invaliid. Eriti rõhutades sõna suur.
Teate, mis kõige hullem, mingi kuradi uus seebikas hakkas. Minu armas paksuke. Mis see on mingi paksude inimeste kisa peale tehtud lohutuseriaal või? Mina olen paks, ma ei kisanda nagu siga aiavahel. Umbes, et kõikdes eelmistes seepides olid kõik ilusad ja saledad ja nüüd on vaja ühte, paksuga, et nemad tunneks ka ennast hästi. Sellejärgi peaks tegema ühe pededest ja ühe lesbidest, ühe anorektikust ja ühe buliimikust, ühe neegrist ja ühe pilusilmast, siis veel sügava vaimupuudega ja keskmise vaimupuudega ja kerge vaimupuudega ja kui need juba olemas on, sisi tahavad ka füüsilise puudega inimesed saada oma seepi ja nende erinevaid vorme on juba omajagu. Ja mis veel hull asi on, on see, et nad ei lõpetanud ennem teist ära. Mis paksudel naistel sügeles juba või? Seda kindlasti, kahe suure varba vahelt. Baywatchi asemel. Seal sai vähemalt põrkavaid rindu vaadata, kui naised jooksid, mis nüüd? Vahi pekivolte higi pihustamas. Kurat, närvi ajab.
Seega lõpetan praegu ja lähen mehhikosse ning nõuan omale ka endast seepi, sest kõik teised saavad endale oma nagunii.
Head aega!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jah, ilmselt nii see on

1:16 PM  

Post a Comment

<< Home