Saturday, May 07, 2005

Ahhoi Kapten

Tervist,

Mina olen Parvekas, nagu te teate, ja mina hakkasin ka popiks ja noortepäraseks ning otsustasin ka blogipedeks hakata. Võib-olla ma isegi avastan, mis rõõm selles on! Võimalik ka, et mitte, sest ma ei ole väga eriline kirjamees ja mul on vahel ikka jummala pohhui. Hmm, miks selline lause, pigem sellest, et mu peas on tekkinud totaalne ajusurm. Täna on laupäev ja mul ei ole mitte midagi teha (hommikul käisin küll poes, aga ega sealgi suuremat lahedat polnud (Coca-Cola 2L ikka 9.90)), preili Kruusimägi on vanaemaga kuskil Värskas ja ma passin Joeliga Firmas, jei. Kellelgi ühtegi head ideed ka ei ole, et mida peale hakata. Õpiks, aga ei viitsi, sest see koolieelse lasteasutuse õpetajaks õppimine pole nii lihtne, kui kõik arvavad, et mis seal siis ikka, lasteaed ju, nagu lapsemäng. MY ASS! See on ikka sitaks raske, tulge tehke terve nädal minu asju ja õlege, kas tahate sellist asja vabatahtlikult kolm aastat teha. No mina tahan ja see on mul ka laias laastus plaanis lähitulevikus, seega midatarka pole muud teha. Aga tulles tagasi selle juurde, et mul pole midagi teha. Ega ei olei, Kaitz jäi ka MSNis vait, oot, ei jäänud ka, just ütlesin talle, et ma tegin endale selle moepärase asjapulganduse. No egas muud polegi, lasen Mustikamehe tagasi siia oma uurimistööd tegema ja loodan ise, et nädalatagused sündmused ei kordu, sest tahaks ennast sellest koledusest säästa. Hea küll!

Head aega!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home